35Deniz34_ Kızlarr 7+2 deyim geçen hafta kontrole gittim keseyi gördük bebekle ama kalp atışlarını duyamadık Perşembe günü yine gidicem fakat alttan kontrol edebilirmiş alttan kontrol tehlikeli değil mi ?
Yonca59 35Deniz34_ bana 9. Haftaya kadar baktılar doktora dedimki bu düşük tehlikesi yapıyor diyorlar dedim. Ben bunu ıstedıgım zaman yaparım dedi çıkardıktan sonra gosterdı bıde bak kan falan varmı dedi kızar gibi oldu hatta
Asu_baby5 35Deniz34_ yok değil canım bende hamileyken 5 haftalıkken öğrendim hamileliğimi profesör doktora gittim ultrasonda keseyi gördü karnımdan bakınca alttanda bakmak istedi bende sordum riskli değilmi diye hayır değil bunlar biraz toplumun dayattığı şeyler sen ne düşünürsen o olur kimseyi dinleme beni dinle ben sana kötü gelecek birşeyi yapmam demişti doktoruna güven
Minnakpopus Yonca59 sizinkide baya üslupsuzmuş. Böyle doktorlar yüzünden işte millet bişe sormaya çekiniyo
ynzl Zararı yok, olsa doktor yapmaz zaten. Denk geldi hatta 3 gün üst üste yapıldı bana başta. Acilde bakılması gerekmişti
2Princess1Mom 35Deniz34_ Hayır, 12. Haftaya kadar alttan baktılar. Doktoruma sordum bende riskli değil mi diye. Öyle olsa bakmayız zaten hiç bir riski yok dedi.
Tugba2794 35Deniz34_ öyle bır sey olsa doktorunuz göz göre göre neden bunu yapsın ki bir de böyle dusunun
Ruumis 35Deniz34_ o zaman eşinizle de ilişkiye girmeyin aynı mantık doktorlar düşük riski görmediği sürece cinselliği bile yasaklamıyor
GulsenUlu 35Deniz34_ hayir hicbir tehlikesi yok. Vajina girisinden ultrason yapiliyor ama bebek vajeni gecip, rahim agzini gecip, rahmin icindeki kesenin icindeki amniyon sivinin icinde.
Ceydaaas1 35Deniz34_ ilk haftalarda karından gozukmuyor doktor 2 aya kadar alttan baktı hep bakma tehlikeliymis diye birşey diyemedim tersler kaldırr diye daha net gözüküyor bence bir riskide yok herkese alttan bakıyorlar özelde bile