Elaygt Adetim 19 şubattı ben 21 şubatta kan verdim beta 46 çıktı 25 ine yani bugün tekrar verdim beta 382 çıktı artışı nasıl sizce keseyi ne zaman görürüm bu arada 5 şubatta ilişki oldu ve tuttu 19 şubatta da regl olmam gerekirken olmadım
tahamommy Elaygt betan güzel artmış canım, haftaya gitsen keseyi görürsün, kalp atışını da görmek istiyorum dersen 2 hafta bekleyebilirsin
Kubusnn Elaygt güzel artmış herkesin yüksek olmuyor bayadır araştırıyorum onu çıkardım benim çatlamadan 17. Günüm 648’di başkasının 10. Günü öyleydi biraz onda aklım karışmadı değil ama 🙈 Yinede böyle oluyor artışın güzel
G-l-y Elaygt bat tarihimiz aynıymış ben evde test yaptım pozitif gördum henüz beta baktirmadim iyi artmış bence
Elaygt İçime su serptiniz ya çok teşekkür ederim Tabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin kız istiyorum nasipse Rabbim sağlık ve hayırla nasip etsin bana 🤲🏻🙏🏻🩷