Thirtyynovember Merhaba 9 haftalık hamileyim. 1 haftadır ağzımda surekli değişik bir tat var. Mide bulantım yok ama bu tat çok rahatsız ediyor cuma günü doktora gidince de soyleyecgim ama acaba normal mi yoksa vitamin eksikliklerinden mi oluyor?
Berrakk39999 Thirtyynovember tabi bi anda olmadıgını fark ediyosun :) çok iğrenç bi tat ama insanı hayattan soğutuyo
hnyildirim Thirtyynovember 11. Haftadayım bende de var 6. Hafta gibi başladı hala sürüyor o tat ağzımdan gitsin diye midem bulanmasına rağmen sürekli ağzıma bişey atmak zorunda kalıyorum 🥲 çok zor inşallah en kısa sürede geçer…
Thirtyynovember hnyildirim mide bulantısıyla birlikte olunca daha kötü oluyordur 😟 Umarım bı an önce gecer sizin de