Asli_han2 Bugün eczaneden elenatal 1 aldım aranızda kullananlar var mı çünkü bebek düşünüyoruzda kullananlar varsa yazabilirmi 🥰
meltemucr Asli_han2 ben hamile kaldığımda kullanmaya başladım doktorum önermişti şimdi 3 teyiz artık ☺️
babygirl02 Asli_han2 ben 1 ay kullandım bıraktım ama güzel bütün vitaminler onun içinde inşallah güzel sonuçlar alırsınız
Asli_han2 Nur67 peki bize anlatabilirmisin memnunmusun faydasını gördün hiç hemde aç karnınamı kullanıyorsunuz tok karnına mı anlatırmısınız benim gibi ilk defa kullanacaklarada fikir olur 🥰
Nur67 Asli_han2 sabah tok karına kahvaltıdan sonra 1 tane içiyorum ben tüp bebek sürecindeyim gecen ay kullanmaya başladım eczacı bize o şekilde kullanmamızı söylemişti yani
Edapkdmr Merhaba bende bugün bu takviyeden aldım siz Naptınız nasıl durumlar bebiş var mı bir işe yaradı mı sizde
Buse4161 Edapkdmr ben regl biter bitmez kullanmaya başladım o ay hamile kaldım bitene kadar kullandım bitince de elenatal 2 aldım şuan onu kullanıyorum 10 haftalığız