Zuzu_23_23 benimde pazartesi günü sezaryen im var , ama dunden beri adet sancısı yasiyorum ztn 1 hafta önce nst de sancim cikti ilac kullandim, açıklık yoktu.
Dogum.sancisi mi.bilemedim. daha bir kaç gün beklemeli annem yurt dışında yasiyor 3 gun sonra gelecek ,eşim sehir dışında işinden dolayı suan doğurmamam lazım:) insallah yalanci sancidir 37+5