Gmzexx Kızlar şimdi hastaneden geldim 5 haftalık hamileyim doktor vajinal ulturasyon ile baktı kese çok güzel yerleşmiş dedi ama bebeği göremiyorum dedi acaba boş gebelik mi bu haftada bebeği göremeyip 1 hafta sonra gören oldu mu çok mu evham yapıyorum
tahamommy Gmzexx daha çok yeni canım 1 veya 1 buçuk hafta sonra gitsen bebeği de kalbinide duyabilirsin benimde öyle 5. Haftada sadece kesem vardı
Selinselinselin Gmzexx 5 hafta için biraz erken az daha sabredin doktor gelişimi görür heryere bakıyorlar emin olun geç döllenme olabilir
Ozbk38 Gmzexx benim ilk bebeğimde 8. Haftada görmüştük bebeği. Panik yapma kese düzgünse bebeğin sağlıklıdır.
Gmzexx Selinselinselin geç döllenme falan demedi ama boş gebelik de olabilir dedi kese çok güzel yerleşmiş ama dedi bilmiyorum üzüldüm ya
Gmzexx Ozbk38 kese güzel yerleşmiş görünüyor dedi ama boş gebelik falan da olabilir deyince bir korku sardı içimi
tahamommy Gmzexx inşallah sağlıklıdır bir iki hafta dişinizi sıkın kendinizi strese sokmayın, kahvaltılarınızda yumurtlarınızı, akşam yemeklerinde yoğurdunuzu tüketin beslenmenize dikkat edin 💓😍
Gmzexx Ahsenkus bilmiyorum hormonlardan mı ne ama içime kötü bit his doğdu artık kese var bebek yok deyince boş gebelikte olabilir diyince 😔
tahamommy Gmzexx en önemlisi yumurta gebelikte sen yinede bi şekilde yemeye çalış, o senden beslenicek annesi 🥹 kafeini de azalt mümkün olduğunca, bende 2 sene önce boş gebelik geçirmiştim başa gelecek varsa da geliyor hayırlısı demek lazım 🤲🏻
Selinselinselin Gmzexx dış gebelik daha kötü bence boş gebelik olması takiple belli oluyor her hafta bakınca bebegi içinde göremezse
minnakhanimmm Ben 5 hafta 2 günlükken gittim kese vardı ama boştu 6hafta 3 günlükken gittiğimde hem bebek hem kalp atışını duydum inşallah sende duyarsın