Hsmsk Kızlar 17.haftadayız kanla karışık su gelmişti doktor bebeğin suyunun biraz azaldığını söyledi her ihtimale karşı amnisure testi yaptı ve negatif çıktı bunu yaşayıp sonra normale dönenler var mı aranızda