SuEr_Tu1512 brtg Bende de bu belirtiler vardı kan verdim 38.6 çıktı daha çok yeniymiş. Bugün tekrar kan verdim inşallah baya yükselmiştir diye umuyorum
Sarl9697 brtg benim bu şekil çıkmıştı beta 211di Ama acilde kan almıyor yazısını çok görüyorum ve şaşırıyorum yani ben her gittiğimde aldılar gayette güzel ilgilendiler
SuEr_Tu1512 brtg Üstteki 2si bebe time, en alttaki freely. Kasık ağrısı, göğüs ağrısı, bel ağrısı falan vardı
brtg SuEr_Tu1512 benimde ayni karnim agriyor ara ara adet olucak gibi belim agriyor bacaklarim filan hayirlisi