Eminekrem42 Boş gebelikten dolayı kürtaj olacağım yarın ama anestezi uygulamadan yapacaklarını söylediler.çok can acıtıyor mu yaptıran var mı??
sutlukahve_ Eminekrem42 seni korkutmak istemem ama eve acılı bişey ama kısa suruyor devlette yapıyorlar dayanamam dersen özele git
bebegimibekliyorum__ Eminekrem42 yani sıfır acısız diyemem canım ama acı eşiğin çok düşük değilse dayanabilirsin geçmiş olsun
Nurbl Doğruyu söylemek gerekirse ağrılı canım araştırıp korkutma kendini kısa bi işlem dayanmaya çalışırsın bi bakmışsın bitmiş