mommy_pink katılıyorum aynı hatayı ben de şöyle yaptım atşe ve titremeyle hastaneye gittim doktor test yapmadan influenza dedi belirtilerden dolayı enfluvir verdi kendi doktoruma sordum kullan dedi daha sonra rapor için hastaneye uğradım yine dahiliyeden başka bir doktor bunu hamilelere önermiyorum dedi iki ilaç sonrası bırakmış oldum yani tedavim yarım kaldı korktum ilaçtan. 2 hafta sonra çok büyük patlak verdi crp değerim 72ye çıktı ama bana yatış vermediler 6 gün boyunca sabah akşam iğne yedim günde 3 doz hava aldım anca öyle toparladım ki hala üzerimden tamamen atabilmiş değilim virüsü. Benim kafamı karıştıran aynı hastanede aynı bölümden iki doktorun farklı fikirlerde olması oldu. Yoksa normalde doktorum ne derse ona gözü kapalı güvenmek durumundayım biz hastaysak bebek nasıl iyi olsun, ben de burada asla ilaç kullanmaya yanaşmayan ölüyorum diyip kendi kendini tedavi etmeye çalışanları anlamıyorum o yüzden berbat bir süreçti.