Merhabalar 14. Haftamdayım ve devletten özele geçmek istiyorum.Kayseri tekden hastanesi Özlem hanım ve Gülcan Hanım çok önerildi.Her şeyden önce tabi ilgi alaka sorulara cevap bulabilme.Giden var mı acaba bilgi verebilir misiniz? Doktor ve muayene ücreti hakkında şimdiden teşekkür ederim 😍