mucizebs Arkadaşlar 7 aylık hamileyim. Yürürken ve birden ayağa kalkınca sol kasığım çok ağrıyor. Resmen yürürken zorlanıyorum. Doktorum 8 aylık yani 32. Haftada gel dedi. Ne yapmalıyım acile mi gitsem? Nasıl geçer bu
TomrisAsya Ben de 33 haftalığım şuan benim de sağ kasık öyle ve yatakta dönerken ve kalkarken çok ağrı yapıyor