Merhaba Kızlar,
4.ayda ek gıda başlayanlar var mı ?
Ne ile başladınız nasıl gidiyor ?
Bugün kontrolümüz vardı doktor başlayabilecegimizi söyledi ama ben kararsızım 6.ayına kadar zamanı varmış,
Kızım 1 ay sonra ameliyat olacak öncesinde başlayıp başlamamakta kararsızım.