Efbees Sanırım Bilkent’te tek sıkıntılı olduğum konu bu oldu onun dışında gayet güzel. Ben geçen ay yaptırdım renkli olmuyor normal siyah beyazdı ben göremedim bile yani bakıyor her şeyine yanında ki sekretere söylüyor e nabızda yazıyor zaten yazdıkları.