Kızlar 7+3 teyim
Aşırı derecede göğüs hassasiyetim var 😕 yani geceleri üstüne yatıp uyuyamıyorum bile sütyen bile takamaz oldum aşırı şiş dolgun hissediyorum uçlarındada kararma ve büyüme oldu bu hassasiyet doğuma kadar devam mı edecek yoksa belli bir haftadan sonra azalıyor mu ? 🧐🧐🧐