Merhabalar,ben 6 haflığım doktorumuza gittiğimizde sadece 5.3mm bir kese gördük cuma günü gel tam görelim dedi ama günlerdir içimi kemiren bir his var sevinemiyorum korkumdan… Normalde 5.3mm bir keseden görünmesi gerekmezmiydi acaba boş gebelik mi ? Bulantım vs hiçbirşeyim yok günde bir kez sol kasık ağrım dışında bu durumu yaşayan veya bileniniz varmı ?