Kızlar cocugum zamaninda 2900 doğdu. Bu arada ultrasonda 3300 dogucak diyordu o da ayri bir konu neyse ilk ay 3900 oldu kilosu aylik 1 kilo almisti icim rahatti. Bugun asi olduk saglik ocaginda 5 kilo çıktı her zaman tartildigi yer bu arada 42 gün gecmisti en son tartilmasindan bu yana 42 gunde 1 kilo cok az dedi ebe . Ama cocugum anne sütü aliyor biberon tutmuyor takviye baslamam lazimmis nasil yapabilirim. Süt kasıklariyla verebilir miyim olur mu . Kendimi yetersiz hissediyorum her goren aa cok kucuk zayif diyor 😪