zerana Kızlar yarın 12.30 da sezaryene alınıyorum. İlk doğumumda buradan çok güzel dualar almış çok güzel de insanlarla dost olmuştum. Bir sağlık sorunum nedeniyle gebelik ve doğum için bebeğim için olmasa da benim için riskli. Dualarınıza talibim.
Novella Allahın izniyle inşallah doğumunuz çok güzel geçer siz de bebeğiniz de sağlıkla atlatırsınız bu süreci. 🙏