G-l-y Papatyam_42 Hamile olduğumu ögrendim gün ağır bir gribe yakalandım üstelik ateşte vardı bugün 5.gün geçti çok şükür sadece öksuruk kaldı ayaklarınızın altına tuz ve limonla ovun çorap giyin çok iyi geliyor bol su için ben ıhlamur limon zencefil elma ayva kaynatıp balla içtim birde ballı zencefilli süt boğazıma çok iyi geldi
bulutsm Pastil varsa boğazlara iyi geliyor ondan alabilirsin Ben limon bal ve ılık su ile taylota benzer karışım yapmıştım (taylot tasak gebelikte) Ama hiçbirş bana iyi gelmedi gittim serumdan parol aldım direk düzeldim