Merhaba anneler ilk doğumumda gebelik zehirlenmesi yaşadım 29+5 de acil sezeryana alındım şuan kızım 3 yaşında tekrar 12 haftalık hamileyim aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum benim gibi olanlar varmı 2. Doğumunu erken doğum olmadan tamamlayan varmı yardımcı olursanız sevinirim 🥹