ayse68_ Çok övmüşler bende randevu aldım gideceğim bakalım giden arkadaşlqr deneyimlerini yazabilir mi ?
Mucizee80 ayse68_ bn bir kere gttim beğendim anlattı hatta ekranı gösterdi cinsiyeti görmek için bayağı uğraşmıştı bir daha gideceğim bakalm o nasıl geçecek
Mucizee80 ayse68_ cihazlar kötü özele göre hemde 17 de özelde de göstermedi cinsiyetini 20 de detaylı ultrasonda net olarak öğrendim oğlumda hep özele gttim oda 18 de net olarak belli olmuştu benim çocuklar nazlı biraz bacak arasını göstermiyorlar
ayse68_ Özelde kime gidiyorsunuz ? Ben ilk yenihayat erçin erdem çelikele gittim şimdi ali murat askere gideceğim
ElifFO Bende çok övüldüğü için bugun gittim kalp atışı falan dinletti ama çok kısa sürdü ekranı falan ekstra göstermedi ama genel olarak iyi bir doktor kimse olmadığı için eşimle beraber girdik odaya falan