Doğurdum kızlar hiç korkulcak birşey değilmiş sezaryen sadece uyuşukluk geçince dikiş yerim biraz ağrıdı hemen ağrı kesici verdiler ayağa kalkma falan çok rahattı sürekli yürüdüm sabaha karşı gaz çıkardım şu an çok minik ağrım var o da olsun o kadar ama sakın korkmayın kişiden kişiye değişir tabi ki ama ne kadar rahat olursanız o kadar rahat süreç geçirirsiniz hatta beni en çok zorlayan uykusuzluk oldu 😂