Ynnnn Kış bebeğiyse gereksiz geliyor bana. Puset zaten çok ağır hastaneye giderken kucağında taşımak daha mantıklı, hava soğuk oluyor dışarı çok çıkaramıyorsun yaza denk gelse bebek arabasına takar her yere gidersin ama kış bebekleri yaz geldiğinde zaten bebek arabasının koltuğuna oturacak kıvama geliyor puset öyle bekliyor evde. Bence kış bebeklerine gereksiz