rumikaa Kızlar karnım taş gibi 2 3 gündür tabi arada düzeliyor da bu kasılma neden oluyor normal mi? Dün bugün hafif bel ağrım minik sancım var ama kasılmam çok fazla karnım sanki beton. Bu arada 37+5 haftalığız.
keyfimin-kahyasi-misin rumikaa yeri kalmadı artık çok normal . Düzenli aralığı varmı yoksa öyle rastgelemi oluyor onu takip etmelisin
Eliffyamann rumikaa önemli olan düzenli şekilde gelmesiymiş, yarım saatte bir, on beş dakikada bir gibi canım
rumikaa keyfimin-kahyasi-misin düzenli 2 gündür ya ne belirtisi oluyor düzenli olması hani günün neredeyse çoğu saatti böyle sert
rumikaa Eliffyamann düzenli 2 gündür ya ne belirtisi oluyor düzenli olması hani günün neredeyse çoğu saatti böyle sert
keyfimin-kahyasi-misin rumikaa Normal O geçip geçip belli zamanlarda aynı aralıklarla Olursa dogumdud