Selamlar iki gün önce leke gelmişti ama kan renginde olduğu için hiç şüphelenmedim adet oldum diye düşünüp ped taktım. Üç gündür böyle leke şeklinde devam ediyor ama kan rengi kesildi kahverengi leke devam ediyor. Az önce sağ kasığıma bıçak saplanır gibi 2 kere ağrı girdi. Hayatımda ilk defa böyle kasık ağrısı yaşadım hiç kasığımda ağrı sızı olmazdı. Acaba hamile olma ihtimalim var mı? Yerleşme kanaması ilk başta kan rengi olduğu için şüphelenmemiştim ama içime şüphe düştü?