Gizeemm07 yaa gizem seni hatırlıyorum biz sanki konuşmuştuk yada ben mi yanlış hatırladım ne zamandı transferin 🥹 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰🥰 çift embriyo koyuldu 5.gün merakla bekliyorum 3.transfer ve korkuyorum endişe ediyorum kendimi çok eksik hissediyorum eşime karşı da çok mahcubum bu bizim sınavımız biliyorum ama manevi olarak çok yıprandım