Kızlar baya son bir aydır filan sadece sabahları kusma oluyordu gün içerisinde bulantım aciktikca oluyordu ama kusmuyordum fakat bikac gündür gündüzleri de çok bulantım oluyor hatta pazar akşamı kusmaktan anam ağladı zaten düşük riskim de hala devam ediyor kusma oldukça karnım taş gibi oluyor prizin ilaç da kullanıyorum hala prilam fayda etmemişti bana şu an da çok bulantım var napsam doktor da bişey yapamıyor artık🥺🥺🥺