Canoski_1 Bugün doktor kontrolünde bebeğim suyu fazla olduğu için doktor şeker yüklemesi önerdi yaptırdık 1. Saatin sonunda 148 çıktı 50 ml şeker yüklemesi oldu nasıl ilerlenir acaba 🤔
seyma0661 Canoski_1 1.saat 140 olması gerekiyor fazla yüksek değil muhtemelen diyet önerir evde kendin takip etmeni ister yada 75mg ile tekrar yükletme yapar