Kızlar 28. Haftandayım geçen hafta doktorum şeker yükleme yaptırdı ama kan uyuşmazlığından bahsetmedi herkese yapılıyormu bu kan uyuşmazlıgı birde evlenirken kan uyuşmazlığı için verdiğimiz kanın bunla bir ilgisi var mı o zaman bir problem çıkmamıştı eşim ab pozitif ben a pozitif