Kızlar 34. Haftadayım. Geceleri uyuyamıyorum saat 3 4 gibi anca uyku basıyor. Sabah da 8 9 gibi kalkıp kahvaltı yapıyorum. 1 buçuk litre su içiyorum ve sonra geri uyuyorum. Saat ikindin 2 3 gibi uyanıyorum. 1 haftadır düzenim böyle. Bu düzen bebeğimi etkiler mi. Hamilelikte sanırım gece uyku yok ama gündüz uyku basıyor. Uyanık olduğum süre içerisinde beslenmeme dikkat ediyorum faydalı şeyler yiyorum. Uyku düzensizliğimin bebeğime bir zararı oluyor müdür fikirleriniz neler?