tazecikanne_ malesef keyfi yorumlar yapan çok kişi var seni çok iyi anlıyorum mesela benim iki kızım var üçüncüye hamileyim bununda erkek olmasını çok istiyordum Rabbim nasip etti bu güzel duyguyu en başta hamileligimi öğrendiğimde bende ultrasonumu paylaşırdim tahmin isterdim çok hoşuma giderdi biri erkek biri kız dedi kız olsaydı yine razıyız elhamdülillah ama burdaki bazılari çok yadirgiyo kız olsa aldıracak misin diye algı oluşturmuşlar. Neyse uzatmaya gerek yok canım Rabbim sanada gönlünden geçeni nasip etsin inşallah sağlıkla kucağımiza alırız hepimizde 😇🤲🏻