776 Hayır değilmişim yıllar evvel öyle bir tanı konmuştu septum var denmişti ama sonra başka doktorlara gittiğimde olmadığını söylediler.
Zaten doğum da yaptım sonra.
Siz o zaman önlemlerinizi almışsınız. İnşallah bu sefer hiçbir sorun çıkmaz sağlıkla gelir bebişiniz :)