NNewbabyy canım ben iki doğumunu da devlette yaptım. İlkinde normal denedi doktorum 10 saat mecburi sancı verildi yanıma eşimde geldi en yakın arkadaşımda geldi görümcem de geldi ara ara izin verdiler. Koridorda yürüttüler kollarıma girip, wc den çıkarttılar 😅 sonuç sezeryan oldum.riskliydi gebeliğim özel muayene profla ve devletteki doktorumla doğuma kadar devam ettik. 2.de direkt sezeryan oldum özel hastanedeyim gibi ilgilendiler. Bence hastane de farkediyor. Yengem ve komşum en yakın tanıdığım özelde yaptılar doğumu bir dünya para verdiler ölmedikleri kaldı birtek. Bulunduğun yerdeki hastane olanaklarını incele. Riskli bir durum yoksa devlet bu hakkı bize vermiş.