NNewbabyy İlk doğumum devlette ve normal oldu doktor ve ebelerden çok memnun kaldım gayet pozitif ve anlayışlılardı açıkçası, Konya neü’nün sisteminden memnun kalmadım çünkü düşük yapanda, yatarak tedavi olanda, doğum yapanda, sancı çekende aynı odadaydı ailem dışarıdaydı bende dışarı çıkıp yürümek onların yanında durmak istedim müsade edilmedi ve canım sıkıldı strese girdim tavsiye etmem o hastanede doğum yapmayı 🙂