Pik 9. gün
Çatlama 8. gün
Az kalsın ben beklerken çatlayacaktım dayanamadım yaptım.
Resmen görüyorum ama kıl gibi silik çizgi ama ilk 3-4 dk içinde gördüm hemen, kıl gibi ama görüyorum. Resmen gördüm az önce bir postta 8. Gün testte çıktı yazmıştı birisi bende bundan dolayı yaptım resim yükleyemiyorum resimde de pek görünmüyor zaten ama ben görüyorum sizce tutturdum mu inşaallah tutturmuşumdur dua edin adete de 2 gün var daha ve belim pikten bu yana çok ağrıyor kemiğim ayrılır gibi ağrı var , umutlanmalı mıyım?
Bir daha testi ne zaman tekrar etmeliyim?
Bende diğer kadınlar gibi testte kabak gibi görmeden kan vermeye gitmek istemiyorum, kdjdjdjdls lütfen birşeyler söyleyin dua edin bana dua edin isteyen ve bu ay deneyip sonuç bekleyen herkes bende dahil hamişizdir inşaallah sağlıklı bir şekilde dua dua dua 💗🌷🌺🤭