Tutaste_ telefon olsa iyi gerçekten. Benim çok var görümcem hepside yakında. Ek gıda döneminde sakın sakın dinlemeyin bildikleri tek şey yoğurt pekmez ekmek karıştır ver çocuğa. Ben allaha şükür kimseyi dinlemedim kendi kafama göre yaptım herşeyi ha kötü oldum cahil beceriksiz oldum ama kendi bildiğimi yaptım. Büyüttükleri çocukların hepsi mide sıkıntısı yaşayan dişleri çürük yemek seçen yemek kültürü olmayan çocuklar. Allaha şükür kızım herşeyi yiyor acıktığını doyduğunu susadığını herşeyi kendi anlatabiliyor. Hem beni beğenmiyolar hemde bu nasıl akıllı nasıl güzel yetişmiş diyolar bir dedikleri bir dediklerine uymuyor