Çok fena durumdayım arkadaşlar kendimi durduramıyorum🥲 sürekli kendimi buzdolabının önünde buluyorum ne yediğimin bir önemi yok yeter ki bir şeyler yiyeyim😂 daha 18+4 ama ben şimdiden 7 kilo aldım ki bu haftalarda çok kilo alımı olamaması gerekiyor. Acaba diyetisyene mi gitsem diye düşünüyorum ama ben zaten daha önce diyetisyene gittim ne yemeli ne yememeli biliyorum ama ben kendimi durduramıyorum. Var mı benim gibi olan ya kızımda doğuma 120 küsür kiloyla girmiştim 40 kilodan fazla almıştım psikolojim alt üst olmuştu yine öyle olursam diye korkuyorum ama ne yapsam bilemiyorum☹️