Razismom 🌺Merhaba kızlar, oğlum 6 aylık olacak yakında, ek gıda başlamadan önce mutlaka alınması gerekenler, tavsiyeler bekliyorum.. 🌺
metemom_ Razismom mama önlüğü bol bol mama önlüğü o kadar çabuk kirleniyor ki birde biz meyve süzgecini çok kullanıyoruz çok seviyor onun haricindekiler size kalmış bebeğinizi hangi doğrultuda beslerseniz mesela hazır kaşık mamalarla besleyen de var kendi yapan da ben gece yatmadan önce hazır kaşık mama veriyorum sabahları küçük bir tencere aldım onda sebze çorbası vs yapıyorum
Esum48 Razismom canim tam giyilen aktivite onluklerinden mutlaka al cunku saldiriyolar kollari bacaklari her yeri mama oluyo🤣 mama kasigi mama tabagi haslama aparati benim aklima gelenler bunlar. Cam rendeyi ilerleyen aylarda kullancam. Bi elma rendeleyim dedim bogazina yapisti kusmaya calisti yutamadi nefessiz kaldi ondan beri bi tik korktum 🥲
Razismom metemom_ hazır kaşık mama düşünmedim aslında ama tabi acil durumlarda vs veririm diye düşünüyorum.. Gerçi daha erken konuşmak için ama şimdilik kendim hazırlamaya düşünüyorum.. Teşekkür ederim öneriniz için dikkate alacağım 🥰🌺
Razismom Esum48 aktiviteleri önlükleri benimde aklımda.. Buharda pişirme aletinizden memnun musunuz, hangisini önerirsiniz
Selinselinselin Razismom butce varsa buharda pişirme aleti eve geliyorsun 5 dkda hazır cunku beben izin vermiyor hazırlıga 😂sılıkon önü dışarı bakan önlük içe bakan bir işe yaramıyor dolmuyor birde lavaboda yıkıyorsun. Ben birde akşam öğünü 2 porsiyon yapardım öğlene hazır yemek. Zaten tadımla başlıyor. İlk sebze başlayın meyve ret oluyor püre yapmadım parmak besin hazırladım mıncıkladı attı ama olsun agzı alıştı sonra zorlananlar var birde kaliteli tarhana corbası kıymalı bayılırdı. Birde ilk sene yemiyor beklentiye girmeyin. Bir yaştan sonrada yediği sevdiği bişeyi yemiyor hazırlıklı olun esas besin anne sütü ya da mama. Birde en önemlisi çok aç olmayacak ki sinirlenmesin meme aramasın çok tokta olmasın merak etmez bu sefer
Razismom @“Selinselinselin”#p3588192buharfa pişirme aleti almayı düşünüyorum açıkçası, memnun kaldığınız bir marka var mı.. Philips nasıl?
Selinselinselin Razismom ben philips kullanmıştım iyiydi hoştu pratik kıyma et balık cok güzel oluyordu ama su konulan yerin temizliği çok zordu ben o konuda zorlandım sadece
Esum48 Razismom cok memnunum bazilarina gereksiz geliyor da sebzeleri suda haslayinca vitaminleri gidiyormus o yuzden buharda pisirmeyi oneriyorlar. Ben trendyoldan almistim 240 lira gibi bi fiyati vardi genelde ayni tarz oluyorlar belli bi markasi yoktu
Razismom Selinselinselin 🥰illa uğraştıracak Bi iş çıkacak yani.. Ama Philips marka olarak iyi onun için düşünüyorum..
Selinselinselin Razismom su konulan yeri cok zor başka modeli var mı bilmiyorum bir süre sonra temizlenmeyince koku yapıyor