Kızlar ben 9 haftalık gebeyim tam olarak rahim bölgemde batmalar oluyor 4 gün önce ufak bir kan görmüştüm akıntıyla birlikte gelen doktora gittim her şey normal dedi 2 kez progestan fitil kullandım kanamam yok 4 gündür ama batmalar neden oluyor acaba yaşayan var mı