Derya141 Kizlar 20 haftalık hamileyim ara ara kaşık ağrım oluyor normal mi sizlerde de oldu mu böyle?
Selinselinselin Derya141 rahim buyumesi buyuk ihtimal doktora anlatın o da zaten kötü birşey görse söyler
bulutsm Derya141 bende 19 haftamdagım uzun süre ayakta kalınca oluyor bende de Kanama olmadığı sürece normal diye biliyorum