Hazella eğer doktorun deneriz derse suyum ya da sancın geldiğinde normali dener ama bazı doktorlar çok katı bu konuda eger desteklemiyorsa suyun gelsede sezeryana alırlar, önden konuş canım, bende 36 olmak üzereyim çok istiyorum normali, inşallah hayırlısıyla olur