Kızlar pgtli emriyo yapacağız. Şuan 3. Günü labaratuvarda. Mesela 10 tane embriyo kalsa 5 tanesini pgt yollayıp 5 tanesini yoklamadan dondursak ileride pgt yapılmadan dondurulmuş embriyoları pgtye gönderebilir miyiz? Pgt için çözülüp tekrar donması gerekiyor mantıken bilen var mı bu durumu?