Selinselinselin Gugussss 2 gün gecikmeyle öğrenmiştim 10 gün bekleyende var ben sabırsızım bekleyemem birde ilk zamanlar risk oluyor dış gebelik veya hamilelik varsa kese yanlış yerdeyse boş ise gitmekte fayda var. Cünkü anne saglığı öncelik her zaman
ppmerlina O bence değişiyor, hamilelik belirtisi varsa bazen adetten önce yapanların bile pozitif çıkabiliyor ama bence 3 gün gecikme yaşandıktan sonra birer ikişer gün arayla yapılmalı. 10 güne kadar netleşmiş olur
ppmerlina Gugussss ne kadar yapma etme desek de için içini yiyecek yapacaksın kendimden biliyorum 🤣 fazla heveslenmeden kendini en kötü senaryoya hazırla ve bence çık git erken gebelik testi al. İlk idrarını yapmışsındır diye düşünüyorum, yarın ilk idrarınla denersin
Gugussss ppmerlina ben de bir kaç aydır sürekli dayanamayıp yapıyorum baktım çok stres oluyorum ve negatif görünce üzülüyorum ondan kendimi tutuyorum 😅
Gugussss Yani göğüslerde şişkinlik bel ağrısı arada kasık ağrısı normalde regl dönemlerinde hiç ağrı hissetmezdim iki üç aydır Kasık ağrısı vs gibi şeyler yaşıyorum o yüzden de kesin vardır yada yoktur diyemiyorum bekliyorum biraz zaman geçmesini
Selinselinselin Gugussss gecen ay butun belirtiler vardı gecikme yoktu olmam gereken gün test yaptım negatifti akşam regl oldum. Vücut stresten prolaktin üretiyormuş gögüste sişlik vs o yüzden oluyormuş gebe sanıyormuşsun
Gugussss Selinselinselin evet evet bende geçen ay ilk defa bir hafta kadar gecikme yaşadım test yapmadan direk kan verdim negatif çıktı o yüzden bu ay kendimi sıkmadım hiç stres olunca daha kötü oluyor insan
Girlmama Gugussss inşallah vardır ben prodoctorla öğrendim negatifken direkt beyaz oluyor yanılma payı çok yok
Sonnenfrau Gugussss yani belirtisi olan adetten öncede yapıp pozitif olduğunu görüyor, ama siz bence alın yapın aklınızda kalmasın ☺️