Smrr Gebelik öncesi 2 kez uyuz oldum bir türlü bitmiyordu. Hamile olduğumu öğrendikten sonra çok korkuyordum ya tam olarak bitmediyse ne yapacağım diyordum. Ama çok şükür bitmişti. Allah yardımcınız olsun ben internetten losyon almıştım öyle bitti
asyasena35 Smrr teşekkür ederimm ilk başta çatlak kaşıntısı zannettim çizgiler oluşmaya başlamıştı çatlak dedim 2 gün sonra geçti yaralar bu sefer vücuduma yayıldı meğerse çatlak değil de uyuz olmuşum nasıl oldu nerden bulaştı anlamadım
asyasena35 Ne kadar süre sonra geçti acaba bana da losyon ve şampuan verdi 1 ay kullanacakmışım doğuma da kaldı 1.5 2 ay
Mmelikkee asyasena35 merhaba baya zaman geçmiş sizinki ama acaba doğuma kadar geçti mi çünkü benimde doğuma 1.5- 2 ay kaldı ve hala kaşınıyorum geçmez diye korkuyorum.