seher_edz Kızlarrr ne durumdasınız sanki adet olacakmışım gibi ara ara kasık ağrısı geliyor hiç test yapmadım yarın adet günüm yarın yapsam mı acaba elimde bir tane kaset test var sadece heyecanlıyım geçen ay kimyasal yaşamaştım 😏
Qwert2211 seher_edz bat 27 canım son 2 gün kaldı kaşık ağrım bel ağrım var ama onlar regl olacağım zamanda oluyor . Hsg çekildim 4 ay önce belki olur dıyorum ama çokta umudum kalmadı. Test yapmak istemiyorum beklemek en güzeli bence bekle canım . Hatta ben bekleyebilirsem 3 4 gün gecikme bekleyeceğim