Zeynepults 28+3teyim bi kaç gündür karnımın sağ tarafı ağrıyor doktora gittim bugün bebek baş aşagı dönmüş orda ayakları var o yüzden ağrı yapıyor dedi alttan muayene etti bi sıkıntı yok dedi ama kafam karıştı erken mi doğacak acaba
Serpoo Zeynepults erken doğum riski olsa doktorunuz söylerdi zaten. 30lu haftalarda dönmeye başlıyolar bebek büyüdükce dönecek alanıda azalıyo
Nazo77 Zeynepults benim 29-30 arası dönmüştü galiba o hafta iki kez sancılandım çünkü 3 gün arayla ilki fenaydı onun harici sancım sadece doğduğu gün oldu zaten.
seyma0661 Zeynepults zaten bebeğin olması gereken pozisyon baş aşağı pozisyondur doktor bişey demediyse kendinize evham yapmayın tadını çıkarın
Nazo77 Zeynepults ben panik yapmıştım geliyor mu çok erken diye bebeğimin olduğu gün sancıyla uyandım ama çok daha hafifti onun yanında o çok şiddetliydi.