[silindi] Daha önce 2 tane düşüğüm var çok korkuyorum normalde günde en az 2 kere kusardım yemeklerden tiksinirdim ama 2 gündür istediğim her şeyi yiyebiliyorum ve tiksinmiyorun bulantı kusmam hiç yok kayboldu bir anda internette kimisi normal demiş kimisi kalbi durmuş olabilir demiş bide ilçede oturuyorum 90 km yol ha diyince hastaneye de gidemiyorum ama gitmek gerekir mi kötü bişey midir bu 😔
kcgdm [silindi] canım benim benimde ilk gebeligimde midem bulanıyordu dediğin gibi mide bulantım kesildi birden bende o zaman tatildeydim donunca 1 hafta sonra gittim doktora kalbi durmuş dedi. Korkutmak istemem ama yaşadığım.seye dayanaraktan bilgi vermek istedim imkanın varsa bı görün derim
Anniskoo1 [silindi] içinizi korkutmayın lütfen 14 haftalık hamileyim benimde aynı oldu ben de hatta başlık açmıştım bıurada aniden kesildi 14. Haftadan bulantı ve kusmalardan merhaba :s sağlık ocağına gidip bebeğin kalp atışını dinleyebilirsiniz içinizin rahat etmesi amacıyla
Kubusnn [silindi] benimde bir anda belirtilerim kesildi 6+5 falan olmam gerekiyor bulantı ,uyku , göğüs şişliği en son geçen hafta 5+6 idi gittiğimde kalp sesini duymamıştık ayın 28’de çağırdı dünden beri azıcık bakınıyorum kötü yorumda var iyi yorumda 😒
YarenYolcu14 Kalbi durduğunu sanmıyorum içinizi ferah tutun benimde öyleydi ilk trimester hatta sadece 2 defa kustum onun haricinde iştahım daha da açıktı her hamilelik farklı olur merak etmeyin
[silindi] YarenYolcu14 ya inşallah çok teşekkürler 6. Haftadan beri aşırı bulantım vardı bir anda bıçak gibi kesildi çok korktum kötü bişey mi oldu diye 😔🌸
[silindi] Anniskoo1 öyle bir ilçede görev yapıyoruz ki sağlık ocağında doppler de yokmuş 😔 doktoruma yazdım bakmakta fayda var bi dedi öğleden sonra gideceğim bakalım çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibidir ❤️❤️