Ssa imranaraz anneler neden bu kilo konusuna takiliyoruz anlamis degilim doktorun normal demisse tabikide normaldir bebegin kilosu genetik yapilardan kaynaklaniyor kilosunun fazla olmasi saglikli olmasi anlamina gelmiyor ayni sekilde az kilolu olmasi da sağlıksız olacagi anlamina gelmiyor
havvakolcakk imranaraz merhaba canım biz de 36+1iz dün kontrol vardı 3kg dedi maşallah oğluşuma ama zaten olması gereken 2600 2700 falan dedi bence korkma :)
NvS imranaraz bende dun gıttım cnm 34+1 de 2582 grm olmş kılosu hatta doktorm cok cok iyin hatta haftasına gore ilerde bile dedı ıkı hafta içinde 520 gram almş bnce kafana takma cok iyi bence bnm dogumum normal gozukuyo bnm gozum korkmaya başladı onumde daha haftalarm var hıc kafana takıp kendını strese sokma doktoruna guvenıyorsan normal dedıyse normaldr Allah saglıkla almayı nasıp etsn kucagına inşallah 🙏
Ozge1008 imranaraz benimki de 2400 ve 2 hafta geri. Doktor buna takılma karnında kilo alıp almaması önemli şuan alıyo hiçbir sorun olmaz dedi
imranaraz NvS aminnn canım benim cümlemiz inşallah 🙏 sağlıklıymış inşallah üç kiloyu bulur Doğuma kadar 🥰🥰🥰
havvakolcakk imranaraz aminn amin hepimizin bebişini inşallah.Sizde de uyku ve halsizlik var mı her an uykum var benim😭
imranaraz havvakolcakk evet canım oluyor gün içinde bi çok enerjiğim bi uyku hali halsizlik gün içinde çok değişken oluyor 😔
havvakolcakk imranaraz aynen öyle benim de sağlıkla gelsinler inşallah zaten doğduklarında uyuyamayız :)
imranaraz havvakolcakk 😂😂 değil mi ayy herşeye razıyım inanki bu arada kaç kilo aldın ? Bir de birşey sorucam şimdi biz 37.haftaya girmiş mi oluyoruz ?
havvakolcakk imranaraz 13 kilo aldım ben ama benim tiroidlerim bozuldu fazla kiloyla başladım 72yle şimdi 85im,bildiğim 36.haftanın içindeyiz
imranaraz havvakolcakk ben çok aldım 🤗 ne 12si neyse olsun bişey olmaz 🥰 geçmiş olsun canım 🙏 Doğum tarihin ne peki normal doğum tarihi ? Bebeğin yani
havvakolcakk imranaraz düne kadar baş aşağı dönmemişti,dün gittiğimizde dönmüş ben de normal istiyorum erkek çocuk 9 ay 10 günü bekleyebilir dedi doktorum tam kestiremiyorum ama buradaki tarihe göre 5 Mart,sezeryan olsaydı 26 Şubat olacaktı :)
imranaraz havvakolcakk benimki de öyle dönmüş aşağıda kafası 🥰 aynen ama Şubat sonu muhtemelen gelir bebişler😘😘