Merhaba🌸28 Şubat da iğne vuruldum iğne vurulduğum günü de sayarsak bugün 14. Gün reglim 2 gün gecikti ama sürekli gecikir pikos var son 3 4 gündür kasık ağrım var sanki regl olacakmişim gibi bu zamana kadar hiç göğüs ağrısı yaşamadım bu kez yaşıyorum çok hassas yarın evde test yapsam çıkar mı aceba