Kızlar 33 haftalık hamileyim normalde çok sancım oluyor attığım her adımda bir sancı vuruyor resmen normalmi bilmiorim geçen hafta doktora sordum ilk defa gittim o doktora ama bana normal dedi çokta guvenemedim kendine neyse dünden beri de bebek çok çok hareketli karnım böyle tepetaklak resmen.. sabah uyandığımda da donumun yarısı ıslak şekilde kalktım yatağı kontrol ettim yatakta ıslaklık yoktu hani bebeğin suyumu geldi diye korktum açıkçası ama alt kaçırma da değil eminim yani ve ömrümde ilk defa böyle donumun yarısı baya ıslak şekilde kalktım bişey anlamadım bebeğin suyu gelmiş olabilirmi ya da bebeğin suyunun azar azar gelme ihtimali varmı . Varmı bu durumu yaşayan